ponedeljek, 18. julij 2011

Hladna poletna juha: gazpacho



S Kljunčkom rada packava po kuhinji. Tokrat sem se lotila gazpacha, španske hladne juhe, ki sem jo tako oboževala, ko sem potovala po Španiji.

Na vrtu imamo obilje paradižnika, zato sem Kljunčku predlagala, da greva v vrt nabrat zelenjavo ter bova potem naredila juhico. Takoj je bil za to, vzel je košarico in sva šla. Nabrala sva paradižnik, zeleno papriko... sproti sva nabrala še jagode ... Po kumare sva šla k sosedi, v klet sva šla še po čebulo in se lotila dela.

Kljunček je pristavil stol, da si je umil roke in ga premaknil k delovnemu pultu. Jaz sem zelenjavo čistila in na grobo razrezala, Kljunček pa jo je metal v mešalnik in na drobno sesekljal. Mimogrede je pojedel skoraj celo kumaro.

Naredila sva dve različici: tako, ki peče jezik, bi rekel Kljunček, in tako brez česna in čebule, da ne peče jezik. Dobri sta obe. Okrasila sva jih z rožicami in zvezdicami, ki sva jih izrezala iz kumare z oblikami za piškote. Ter dala v hladilnik. To je vse ... no sem še popekla kruhke, ki pašejo zraven.



Tale juha oz. zelenjavni miks je za vroče poletne dni pravi balzam za dušo in telo. Osnova gazpacha je paradižnik, potem pa se lahko dodaja poljubno zelenjavo.

Jutri naju čaka nov podvig: nameravava barvati špago ali pa bova šla v živalski vrt.

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Prijetna poletna ohladitev. Verjamem, da je zelo dobro.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022