petek, 11. november 2011

Vetrokazi iz Nide (Litva)



Nida se nahaja na ozkem peščenem nasipu, t.i. Kuronskem polotoku, v Baltiku. Mestece oz. vasico sem obiskala več kot pol desetletja nazaj in navdušili so me ti vetrokazi. Skoraj vsaka hiša je imela svojega, nekatere celo po dva.

V navalu navdušenja sem narisala enega, ki ga zdaj uporabljam kot digitalno štampiljko. Tokrat sem ga uporabila drugič. Zdi se mi zelo primerna tema za fantovske in tudi moške voščilnice.


Voščilnico prijavljam na izziv Our Creative Corner - Masculine card (moška voščinica).

2 komentarja:

Marjie Kemper pravi ...

This is beautiful. Love the way you've included your own art and how you've colored it. Thanks for joining us at Our Creative Corner this week!

Tui Nathan pravi ...

This is great ... I love your colouring and your art work ... keep it up, would love to see some more!
Thanks for joining us at Our Creative Corner!!!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022