torek, 19. junij 2012

Albumček 5/20


Preprosta naslovnica v dveh odtenkih zelene. Papir za čipko sem sama poštempljala in pobarvala. V bistvu sem malo širši doma izdelan washi trak razrezala s šablono za čipko. Šele sedaj sem ugotovila, da je žepek nad čipko prazen. Pred oddajo sem tako kot ostalim vstavila kartonček z izvornim horoskopom, na katerega sem privezala svetlo zelen trak.

V bistvu je naslovnica albuma barvno zelo skladna in preprosta, edini dodatek je kovinski kačji pastir.

Album prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
reciklirana embalaža; domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji
DODATKI
zakovice; obročki za spenjanje papirja; trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Nellie Snellen (Square 3); Sizzix (Tim Holtz Chip block alpha); Marianne Design (Lace border)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson Stylus R200; spenjač

3 komentarji:

Andreja pravi ...

Krasni so tile tvoji albumčki!
Vsak zase je poseben in lepo narejen :-))

Vladuška pravi ...

Vsak je krasen po svoje.

Tina pravi ...

Vsi so zelo lepi in lahko si predstavljam, koliko iskric v očeh si povzročila. Sploh pa se mi zdi, da jim bo šele z leti popolnoma jasno, kaj so dobili.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022