petek, 10. maj 2013

Še ena voščilnica za mame

Ne želim živeti tako, kot živijo drugi,
živeti želim za radost in srečo mojih otrok.

Ustvarila sem zelo preprosto voščilnico, katere osrednji del je besedilo, ki povzema vlogo matere, zato sem okraske zreducirala na minimum. Na zgornji del kartončka sem odtisnila štampiljko z rožicami za ozadje, ki sem jih pobarvala z zelenim Copic markerjem, dodala sem še trak in nitko, ki sem jo prav tako pobarvala z rdečevijoličnim Copic markerjem, da sem dobila želen odtenek. Na nitko sem privezala rožico ter naredila pentljo.


Voščilnico prijavljam naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Prima (Flowers)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji
DODATKI
vrvica, roza rožica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
/
PRIPOMOČKI
tiskalnik Epson Stylus R200

6 komentarjev:

Mojca pravi ...

Krasna in preprosta ter tako učinkovita. lp

Danica pravi ...

Preprosta in čudovita!
Lp Danica

Andreja pravi ...

Zelo je lepa in všeč mi je postavitev, ki si jo naredila :-))

Linda Palmer pravi ...

This is a beautiful card. I love your colors. Thanks for joining us at the Corrosive Challenge Blog.

Sheri Gilson pravi ...

Beautiful Mother's Day card! Thanks so much for joining us this week at The Pink Elephant!

carol pravi ...

super creation, thanks for joining in with us at TPC x carol

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022