sobota, 18. maj 2013

Voščilnica v zeleno-rožnati kombinaciji


Ne vem, ali je zato, ker imam sina, ali pa sem bolj nagnjena k fantovskim voščilnicam ... v glavnem, dekliške mi ne gredo najbolje od rok. Odločila sem se vaditi. Uporabila sem podarjeni odtis, ki ga hranim že več kot leto (samo prekladala sem ga iz kupčka na kupček).

Že s smaragdno voščilnico sem nekako zaorala v ledino, čeprav sem uporabila za dekleta ne najbolj tipične barve - smaragdno zeleno in turkizno. Tokrat pa sem naredila korak naprej - odločila sem se za rožnato in zeleno kombinacijo. In ne samo to, uporabila sem bleščice ... že drugič ta teden (prej jih v celem letu nisem uporabila tolikokrat). Sem dokaj zadovoljna z načinom, kako sem pobarvala Tildo ... ko sem barvala lase, je prišel tamali asistirat, tako da barve niso dovolj prelivajoče. Nisem dovolj hitro senčila in so se barve že posušile.

Diadem in črte, ki naj bi ponazarjale gibanje, sem označila s črtalom za reliefiranje ter posula s prahom za sneg, ki vsebuje bleščice, boljši bi bil prozoren z bleščicami, a ga nimam. Zvezdice iz bleščic sem naredila iz obojestransko lepljive folije.


Mogoče pa bom naslednjič barvi zamenjala, tako da bo prevladujoča rožnata, zelena pa le za detajle. Nikoli se ne ve. Zaenkrat voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Magnolia (Ballerina Tilda)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (suqare white); domača zaloga papirja; digitalni papir Au-coin-d'objectif (Bruissements Printaniers Anne design)
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Copic markerji
DODATKI
bleščice; vrvice; trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cuttlebug (Asterisks)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800; spenjač

10 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita voščilnica,
krasno si jo pobarvala in dobro uporabila skico.
Pozdravček Tamara

Mojca pravi ...

Meni so tvoje voščilnice zelo všeč, vedno so tako kreativne in izvirne. tale pa je tudi zelo lepa in krasno da si se odločila za eno bolj punčkasto, tudi barvanje ti gre zelo dobro od rok. lp

MA-MI pravi ...

Hvala, se trudim, da so izvirne. Glede barvanja pa mi manjka kilometrine. Lp

rachel pravi ...

such a cute Tilda and I just adore the zesty coloured papers - fabulous. Hugs Rachel xx

rachel pravi ...

oops sorry meant to say thanks for joining us at creative inspirations and good luck xx

Rebekah pravi ...

Super sweet card!
Thanks for playing along with us at TSTR:)

Renate pravi ...

Lovely card!
Thanks for joining us at Charisma this week. :)

Anja pravi ...

Such a pretty card ...
Thanks for joining us at Hanna & friends.
XOXO Anja

Allison pravi ...

cute card
thanks for joining us at Charisma this week
AllisonX

Bubbles pravi ...

Lovely card! Thanks for joining us at Charisma Cardz.
Joanne x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022