ponedeljek, 10. junij 2013

Origami kazala 2

Kot sem dve objavi nazaj napisala, me je izdelovanje teh preprostih origami kazal čisto prevzelo. Razmišljam in ugotavljam, kako še bi jih lahko predstavila, kaj bi lahko dodala, katere papirje skombinirala ipd. Tako bom vsaj malo zmanjšala količino papirčkov, ki jih pridno shranjujem.

Ker me čaka ogromno delo - popravljanje maturitetnih izpitnih pol (čez 50 esejev in enako število testov), bodo naslednje dni objave bolj skromne. Čas za izdelovanje teh drobnih kazal pa si bom vsekakor še vzela, ko bom potrebovala odmor, tako bo najbrž junij bolj "kazalsko" obarvan.


Zgornje kazalo ima vse, kar imajo veliki, tj. nastalo je po navodilih izziva pri Craft-alnici. Skrbno sem izbrala dva različna dizajnerska papirja, zadaj sem odtisnila štampiljko in jo posula z reliefnim prahom, nazadnje pa sem dodala še tri okraske. Vse na površini 5 x 5 cm.


Ko sem po pomoti natisnila sliko za izziv pri Divas by Design, sem jo takoj uporabila za izziv. Malo sem se namučila, da sem skrila bele vogale, saj je bila natisnjena slika manjša od 10 x 10 cm, vendar je na koncu nastalo prav lepo knjižno kazalo.


Iz ostankov papirja je nastalo tudi naslednje kazalo, ki mi je posebej všeč. Reliefiran motiv sem dodatno poudarila z voščenkami.
Prijavljam ga na izziv Tuesday Throwdown: Embossing.

5 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Super so ta knjižna kazala :-) Sem pogledala tudi tiste iz ene prejšnjih objav.
Obilo jeklenih živčkov pri popravljanju esejev in testov ti želim :-)

Andreja pravi ...

Zelo lepa kazala si naredila! Srečno na izzivu :-))

BojaMoja pravi ...

Všeč, všeč :) sploh prvi :)

Hvala, ker sodeluješ na 83. izzivu na CRAFT-alnici.

Janja pravi ...

Krasna so. Lp

Keti's Projects pravi ...

Kolk so pa luštna. SUper ideja :-)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022