četrtek, 29. maj 2014

Arboretum Volčji Potok: Dinozavri

Moj Kljunček obožuje dinozavre, kot večina fantov njegovih let. Vesolje in dinozavri sta dve njegovi veliki strasti. Sploh ga ne moti, da so oddaje v angleščini - njegova najljubša serija je "Prehistoric Park". Ko sem mu ponudila možnost, da bi nastopal na srednješolski prireditvi, ni bil najbolj navdušen - ko pa sem mu za nagrado obljubila ogled razstave dinozavrov, je takoj sprejel. On in njegovi trije prijatelji so bili na predstavi prava senzacija, saj ni nihče pričakoval, da se bodo predšolski otroci pojavili na odru.


Ker obljuba dela dolg in dinozavri ne bodo več dolgo na ogled, sem izkoristila prvi prosti vikend z dokaj stabilnim vremenom in sva se odpravila v arboretum. No, jaz sem bolj občudovala drevesa in rože, Kljunček pa je imel oči skoraj ekskluzivno za dinozavre, čeprav njegovemu pozornemu očesu ni ušla tudi kakšna druga, rastlinska podrobnost.

Sinovo veselje

Mamino veselje

Medtem ko sem hitela fotografirati po naročilu vse, kar sva videla, je Kljunček skakal sem in tja ter okorno bral imena dinozavrov. Večino je že prej prepoznal. Tam je šlo branje hitreje. Pri najbolj zanimivih je prebral celotno besedilo. Za predšolskega otroka mu je šlo odlično. Nakar me je poklical, da mi pokaže "mojega dinozavra".

"Mama, poglej, ta se kliče kot ti! Je tvoj."

Pod vplivom videnega so tudi kamni dobivali nove pomene. Na spodnji fotografiji paleontolog Kljunček proučuje dinozavrov zob.


Kaj imata skupnega dinozavri in moj Kljunček - oboji so strašni: beseda dinozaver pomeni "strašen kuščar" (prvič je bilo ime uporabljeno v pomenu zelo velik, pomemben in se je prijelo - kot sem jo jaz uporabila v nadaljevanju) in mojega Kljunčka imam "strašno rada".



Posnela sva še nekaj zabavnih fotografij, ki sem jih dopolnila z besedilom. Te slike bo nesel v vrtec, da jih bodo pogledali. Naredila sva PowerPoint predstavitev.


Kar nekaj časa sva opazovala žabe, ki so glasno opozarjale nase. Skušala sem jih fotografirati, šele doma sem opazila, da sta žabi dve. S to sliko se Kljunčkova PowerPoint predstavitev konča.


In moja tudi. Pa-pa

Maja-zaver

3 komentarji:

Hali pravi ...

Krasne fotke in krasen izlet, kaj? Reportaža je odlična :-)

oldpunca pravi ...

Krasna reportaža in super fotke :-) Tudi mi smo šli skozi fazo dinozavrov in vesolja :-)

Martina pravi ...

Super zapis. Res sta maksimalno izkoristila izlet. Pa hvala za nasvete o urejanju. Zelo koristni.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022