torek, 27. maj 2014

Urejanje delovnega prostora: označevanje

Pri delu ni dovolj, da so stvari pospravljene, moramo tudi vedeti, kje se kaj nahaja. Pripomočke in material, po katerih pogosto posegamo, najdemo z zaprtimi očmi, s stvarmi, ki jih uporabljamo le občasno, se kaj hitro lahko zgodi, da ne vemo več, kje jih hranimo. Zgodi se lahko celo, da sploh ne vemo več, da jih imamo.

Zato je pomembno, da stvari dobro označimo. Tako hitro najdemo tudi tisto, kar uporabljamo le občasno. Ker je po novem moj prostor za shranjevanje omejen na dve omari, sem morala zelo dobro premisliti, kako bom shranjevala stvari. No, na koncu se je izkazalo, da sem še preveč štedila s prostorom, težava je bila predvsem v tem, da so postali predali pretežki in sem jih komaj izvlekla.

Ampak danes sem se odločila, da bom pisala o oznakah. Najpogosteje se poslužujem tiskalnika za nalepke v traku. Mislim celo, da sem ga pred leti kupila v Liddlu v Italiji (potem ko sem prebrala, da piše tudi šumevce), ker je bil močno znižan. Za ta nakup mi res ni žal, saj so nalepke vsesplošno uporabne (imam tudi tiste, ki se potem zalikajo na oblačila). V spalnici imam na robu vsakega predala napisano, kaj je v njem. Predvsem na Kljunčkovih predalih, tako z večjo lahkoto najde stvari in jih tudi pospravi. Podobno imam po celi hiši. Tudi stvari, ki jih dam v skrinjo, označim s to mašinco.

Vir: www.weltdertechnik.de

Za škatle in fascikle pa se mi je zdel ta napis premajhen, zato sem se poslužila samolepilnih etiket, ki sem jih natisnila na računalnik. V ta namen sem ustvarila svoj okvirček in ga prekopirala v Word, poleg tega sem ustvarila še enako tabelo, v katero vpišem vsebino. To sicer pomeni, da mora list dvakrat skozi tiskalnik, vendar je besedilo popolnoma poravnano z okvirjem, zato to ni moteče.


Za različne embalaže sem ustvarila tri različne velikosti nalepk. Sami lahko izberete pisavo iz računalnika na tej povezavi.


Ko sem že omenjala pisave in šumevce. Iz računalnika sem počistila večino pisav, ki nimajo strešic, saj sem se naveličala pisanja strešice v okvirčku z besedilom, da sem jo dodala nad c, s in z.

Seznam strani z lepimi pisavami, ki vsebujejo tudi črke s strešicami:


4 komentarji:

helena pravi ...

Bravo za takšno organizacijo, jaz sem kar daleč od tega in včasih res kašno stvar iščem kot nora, ker vem, da jo imam, kje pa se mi niti ne sanja.

Ayaa pravi ...

Čudovito organizacijo imaš! Predvsem pa hvala za linke - po pravici povedano nisem vedela, da tudi take strani/stvari obstajajo. ;) Se že veselim naslednje tvoje organizacije...:)

Hali pravi ...

Organizacija in pol :-) bravo, hvala za linke!

oldpunca pravi ...

Mislim, da ne želiš videti mojega kaosa.... :-) Tvoj kotiček bo pravi vzor organiziranosti. Pozdravljam in občudujem.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022