torek, 30. december 2014

Mini mafini iz buče

Mama je načela bučo in za kosilo smo vsi jedli okusno bučno juho. Ker pa je buča velika, sem je košček porabila za mafine, tako je nastalo 36 slastnih mini mafinov. Tokrat sem jih takoj fotografirala, saj od prejšnje serije mi je ostalo le nekaj nejasnih fotografij iz pečice ... potem pa smo jih pojedli še tople.



Sestavine:
170 g sladkorja
120 ml rastlinskega olja
1 jajce
240 g pireja iz buče
1/2 žličke soli
1/2 žličke sode bikarbone
1/4 žličke pecilnega praška
1/4 žličke muškatnega oreščka
1/4 žličke pimenta
1/4 žličke cimeta
ščepec mletih klinčkov
ščepec strtega kardamoma
150 ml polnomastnega mleka

V resnici sem uporabila večjo količino začimb od priporočene. Če je tudi vam všeč, da lepo diši po začimbah, lahko to storite tudi vi. Vseeno bodite bolj skromni s klinčki in kardamomom, saj ti dve začimbi imata zelo izrazito aromo in lahko prekrijeta ostale.

Prepriprava: 
Rezino buče sem narezala na manjše kose ter postavila v pečico na 180 °C. Pekla sem jo, dokler se ni zmehčala (dobre pol ure). Nato sem jo olupila in zmlela s paličnim mešalnikom.

Priprava:
Pečico segrejemo na 200 °C ter pripravimo pekače za mafine.
V eni posodi zmešamo sladkor, olje in jajca ter pire iz buče. V drugi posodi vse ostale sestavine, razen mleka. Mleko dodajamo v pire iz buče izmenoma s suhimi sestavinami. Na hitro premešamo in vlijemo v kalupe.
Pečemo na 200 °C približno 20 minut.

Okrasimo po želji - jaz sem uporabila temno čokolado in Kljunček se je zabaval s posipavanjem pisanih sladkorčkov.

Če imate večji model za mafine, lahko količine podvojite. Jaz najraje delam mini mafine, ker jih tako s sinom delava skoraj vsak večer: se zabavava in preizkušava nove recepte. Pred dvema dnevoma sva naredila že eno serijo preprostih z rjavim sladkorjem. 





Vsak jutrišnji dan prihaja zelo tiho in upa,
da smo se kaj naučili od včeraj.
Izkušnje preteklega leta
naj bodo dobra popotnica za leto, ki prihaja.
Srečno 2015!

3 komentarji:

oldpunca pravi ...

Srečno tudi tebi! In hvala za recept ter "slastne" fotke. :-))

Zvonka pravi ...

Mmm kako slastni mafini. Tebi in tvojim želim srečno, zdravo in uspešno novo leto 2015.

Ne-Ja pravi ...

Kaj je tole pridišalo k nam :). Hvala za recept in lepe prazniek tudi tebi in tvojim - srečno 2015!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022