torek, 9. december 2014

Novoletne voščilnice 2015


Za letošnje družinske novoletne voščilnice sem izbrala svojo skico, ki sem jo izdelala za Friday Sketch Challenges. Ko sem jo izdelala - pred nekaj meseci - še nisem vedela, da bom po tem načrtu izdelala voščilnice za svoje sorodnike, prijatelje in znance.


Pri načrtovanju voščilnice sem iskala nekaj, kjer bi lahko tudi moj sin sodeloval. Tako sem se odločila za novoletno jelko, ki sem jo našla na spletu. Je brezplačna pobarvanka. Izbrala sem jo zato, ker je ukrivljena in je za tako postavljeno voščilnico najbolj primerna. Dodala sem še novoletno jelko, izrezano s šablono.

Vse jelke naj bi pobarval moj sin, vendar se je uprl in rekel, da eno pobarvam jaz in eno bo pobarval on. Lahko pa mi pomaga izbrati barve. Ker sem jaz kasneje začela, mi je sicer na koncu pomagal pri barvanju. Prvo (sprednjo) pa je pobarval sam. Všeč mi je, kako je izbral barve. To je bilo včeraj.

Danes sem ga komaj prepričala, da jih je nekaj pobarval. Serijsko barvanje je očitno otrokom odveč. Najbrž bom morala večino pobarvati sama ... bomo videli. Mislim, da bi ga prej prepričala, da jelko nariše, kot pa da jo pobarva.

Voščilnici prijavljam na naslednje izzive:
UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Mavelu (Srečno); pobarvanka drevesca z balončki
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white)
BARVE/INKS
VersaFine (Majestic Blue; Satin Red); barvice Giotto Laccato
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Cuttlebug; tiskalnik Epson L800; Memory Box (Sparkling tree tile)

14 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

V bistvu je to zelo zanimiva postavitev, izvedba pa da samo piko na i. Taki so pač otroci, ko jih nekaj piči je to, to :P

Janja pravi ...

Mali umetnik je krasno pobarval smrečico. Zelo lepo postavitev si izbrala.
Hvala, ker sta se nam pridružila na 122. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Vladuška pravi ...

Ti si pa res zmisliš vedno kaj novega. Tale "narobe" postavljena smreka se mi zelo dopade.

Andreja pravi ...

Res si naredila lepo skico in meni je bila zelo všeč!
Vaše voščilnice pa so naravnost čudovite :-))

Vic pravi ...

Wow - these cards are gorgoues....just love the cut out tree shapes in the middle... stunning! Thanks for sharing with us at Glitter n Sparkle - Vic, DT x

Camille Short pravi ...

What wonderful cards.

ILEANA ARTUFFO pravi ...

Original creations! Very very nice!
Thanks for playing at Suzy Bee's Bloomin' Challenge and good luck.
Ileanaxx

Adrijana Knez pravi ...

Oooo zelo zanimive novoletne voščilnice so nastale in všeč mi je obrnjena jelkica.
S sinom sta krasno združila moči!
Uživaj v vikendu, Jana

KT Fit Kitty pravi ...

What a fun style! This is fabulous! I really like your non-traditional colours! So glad you linked up with us at Glitter n Sparkle for our Modern Christmas Colours challenge. Best of luck in our prize draw!

KT Fit Kitty
Glitter n Sparkle DT

Goga pravi ...

Voščilnice so čudovite, všeč mi je kombinacija tehnik. Sine je lepo pobarval smrečko, super, da ni samo zelena.
Hvala, da sta se nam pridružila pri 122. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

BojaMoja pravi ...

♥♥♥ pridna, oba. Najboljša pa je seveda sprednja smrečica, ki je tako nagajivo pobarvana :)))

Danica pravi ...

Uf, huda postavitev smrečice :) Super je.
Lp Danica

Lin pravi ...

Two cute cards.

Thanks for sharing with us

Lin
Crafty Cardmakers and More

Pamellia pravi ...

Super cute and I love the fancy die cut outs! Thank you for joining us at Crafty Cardmakers and More for our 'Christmas' challenge! Hugs, Pamellia DT :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022