torek, 6. februar 2018

S kolesom na zabavo

Že dolgo nisem izdelala nobene kinetične voščilnice, zato me je Craft-alničin izziv spodbudil, da sem ponovno izdelala eno. In kot vedno pravi navdih pride zadnjo minuto ... sem se navadila, taka pač sem. Šele ko mi teče voda v grlo, dam največ iz sebe.


Najprej sem natisnila zajčka ter ga pobarvala s Copic markerji. Za vsak slučaj sem odtis nalepila na še en kos papirja, da je trdnejši. Šele nato sem vse skupaj obrezala. Nato sem pripravila podlago: uporabila sem dva vzorčasta papirja. Za travo sem uporabila negativ trave, saj je šablona, ki jo imam, prekratka in ne sega od roba do roba. Ker so rožice v košarici barvno samevale, sem dodala še tri pisane balončke in tri srca. Balončke sem pritrdila na zajca, tako da se premikajo z njim, ko se vozi s kolesom.


Zajca na kolesu sem pritdila na voščilnico kar z dvema razcepkoma. Uporabila sem dva, saj bi se sicer vrtel okoli svoje osi.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Zlatoena (Bunny Travel Bicycle); Najlepši par (Prisrčne čestitke)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); digitalni papir (Beautifully Blessed Designs; Brandis Creations)
BARVE/INKS
VersaMark; Distress Ink (Peacock Feathers; Peeled Paint; Aged Mahagony); Copic markerji (C1; R20; BG23); Stabilo point 88 fine 0,4 (zelena, fuksija, rumena, oranžna, vijola); Whispers embossing powder (Seafoam white); Izink (Bamboo; Tomato; Safran)
DODATKI/ACCESSORIES
razcepki
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Avery Elle (Icons); JoyCrafts (Grass); Lawn Fawn (Stitched Journaling); Mavelu  (Okenček); Memory Box (Hearts & Stars); Najlepši par (Pravokotniki s šivi); tiskalnik Epson L800

17 komentarjev:

Valentina B pravi ...

Luštna interaktivna voščilnica. Ideja z razcepki pa res brihtna. :)

Tina pravi ...

Krasna...tako vesela in pomladno barvita...

brenda pravi ...

A sweet image and pretty card for our 'Spots and Stripes' theme at Allsorts challenge, many thanks for joining in.

B x

susiestacey pravi ...

Great card.

Thank you for sharing at Allsorts 'Spots/Stripes' challenge this week and good luck x Susan x

Tangii pravi ...

What a fun card! I love the scene and those colors. Great take on the challenge! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks, hope to see you again!

Lori Turner pravi ...

What an adorable card - love the scene you've created here! Thanks so much for joining us at 4 Crafty Chicks! xoxo

Angie pravi ...

Gorgeous make, thanks for joining us for the Polkadoodles Blog Challenge.
Angie DT

Mummylade pravi ...

Absolutely adorable. Thank you for sharing with us at Allsorts this week and good luck in the challenge.

Bobby pravi ...

This is such a wonderful interactive card, Ma-Mi. Thanks for sharing it with us at Just Us Girls.

moi pravi ...

O, je simpatičen tale zajček, ki se vozi s kolesom, pa še balone ima pripete. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

Andreja pravi ...

Krasno "slider" voščilnico si naredila in zelo všeč mi je pomladna scena :-)) Zajček na kolesu je prav simpatičen.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Vladuška pravi ...

Dobro si popeljala zajca z baloni po svoji voščilnici.

Goga pravi ...

Zajec je top. Zelo mi je všeč. Pa tako lepo kolesari čez voščilnico.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

SaraS pravi ...

Čudovito simpatična voščilnica. :) Ljubka...

Shylaashree pravi ...

such a cute slider card. Thanks for playing along with us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles
Shylaa DT@Polkadoodles
Adhiraacreations

Sheri Gilson pravi ...

Super cute take on the inspiration! Thanks so much for playing along with us at Inspired By All The Little Things!

Leigh Penner pravi ...

Super cute take on the inspiration photo!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022